ღღღღ عشقـــ♥♥♥ـــــــــــ♥♥♥ــــــــــــــــــــــــــــــــــــღـم ღღღღ


ღ دلتنگـ ـ ـی الیـــ♥ـ ـکا و عـــــمـــ♥ـــاد ღ

دلتنگــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــی تاوان لحظه های دل بستن است

یادم می آید گفته بودی
ساده و کوتاه نویسی را دوست داری
تقدیم به تو …
ساده و کوتاه تنها همین ۲ کلمه :
برگـــــــرددلتنــــــــگم


دلتنگم
برای کسی که مدت هاست بی آن که باشد
هر لحظه زندگی اش کرده ام …

دلم
اگر برای ِ تو تنگ می شود
ببخش !
روزم این گونه، قشنگ می شود …

کجایییه کلمه ی ساده نیست !
گاهی خیلی معنی داره !
کجایی یعنی چرا سراغم نمیای ؟! چی کار می کنی ؟! چرا پیشم نیستی ؟!
کجایی به معنی فضولی کردن نیست !
به این معنیه که برام مهمی … دلم برات تنگ شده … به یادتم … نگرانتم … !
از کنار کلمات ساده نباید گذشت !

 

چه سر به راه است …
دلتنگی را میگویم !
از گوشه ی دلم جُم نمیخورد …

 

 

تمام ارزوهای منی کاش یکی از ارزوهات باشم....

 

یه جایی باید دست آدما را بکشی

نگه شون داری ..
صورتشون رو میون دستات محکم بگیری
بگی : ببین
من دوستت دارم .. نرو

 

 

خوشبختی چیزی نیست که دیگران از بیرون ببینن و بگن خوشبختی...

اون چیزی که تو دل آدمــــ ـه... 

خوشبختی دلخوشیه آدمـــــ ـه... 

خوشبختم ٬ چون تــــ ـورو دارم....
 
 

 به امــــــید اون صبحی که وقتی از خواب بیدار میشم ...

به جای اس ام اس ...

خودت رو در آغوش بگیرم و بگم:

" صبحت بخیر عشقـــ♥ـــــــღـم"

 

توی ذهنم یک دنیا واست حرف دارم ...

ولی توی دلم یک جمله بیشتر نیست :

❤ دوســــــتت دارم 

 

 

 

بــاور كن!

 

كــار من نیست ،

 

كـــار ِ دِل است

 

دلَــم جایی میان ِ

 

ϟ نـــفس هایَتϟ  گیـــر كرده است...
 

 

عاشـــــــقـــــــــانـــــــه دوســــــتت خواهــــــــــم داشـــــــــــت.

 

هیچ چیز دلنشین تر از این نیست که مدام نامت را صدا بزنم

با یک علامت سوال … “؟”

و تو با حوصله جواب بدهی جـــــــــــون ِدلــــم 
 

 



نظرات شما عزیزان:

هلیا
ساعت16:39---28 مرداد 1392
ماچ


ماچ


ماچ


فکر بد نکن!!!!!


زبونم بند اومد میخواستم بگم ما چاکریم



پاسخ:
بلا بی مخ یکم خجالت بکش دختر

شما تاج سر مایی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ یک شنبه 28 مرداد 1392برچسب:,ساعت 1:6 بعد از ظهربه قـــلــم ღ الیـــ♥ـ ـکا ღ | |